Kurz online marketingu.
V celku, nekrájet!

7 hodin
obsahu
10 praktických
cvičení
8 let
zkušeností
Školení vás naučí vše potřebné
pro vaši online propagaci:
- Zjistíte, které věci zvládnete sami a které je lepší někomu zadat
- Odhalíte, jaké sociální sítě jsou pro vás dobrý kanál
- Ušetříte si čas a zbytečné výdaje
- Objevíte další možnosti, jak dělat online marketing levněji a dobře
- Řekneme si, kdy přistoupit k placené reklamě a jak
Pro koho je toto školení?
Školení je pro všechny, kdo se chtějí dobře propagovat na internetu. Možností je obrovské množství a také firem, které vám rády pomůžou. Jak ale nenaletět a neplatit zbytečně za webové stránky či reklamu? A kde je lepší připlatit? Toto školení vám dá kompletní pohled na online marketing. Marketing není žádná věda a právě to je na něm zrádné. Naučte se mu rozumět.
Harmonogram

Zahájení kurzu
Seznámíme se navzájem, uvedeme vás do programu společného dopoledne. A nastartujeme den kafíčkem.

Co je to osobní značka v kariéře a online světě
K čemu vám slouží budování dobré osobní značky? Najdeme spolu konkrétní využití osobní značky pro váš kariérní růst. Co o vás ví Google a jak vám to může pomoci či naopak uškodit? Vše si ukážeme na reálných případech.

Základní kroky k budování osobní značky
Objevíte své vlastní silné stránky a talenty a najdeme spolu jejich uplatnění pro vaši osobní značku. Pomůžeme vám nastavit vaše reálné cíle a vize.

Pauza na kafe a občerstvení
Seznámíme se navzájem, uvedeme vás do programu společného dopoledne. A nastartujeme den kafíčkem.

Web je vaše online vizitka
Ukážeme si, proč mít svůj vlastní web, i když si myslíte, že ho nepotřebujete. Naučíme se, jak na něm prodat vaše silné stránky. Projdeme spolu případové studie, jak i malé drobnosti na webu změní vnímání vaší osoby a toho, co umíte. A nakonec si odpovíme na otázku, zda mít či nemít vlastní blog.

Přestávka na oběd

Jak dát o sobě vědět
Každé setkání je příležitost, proto na něj buďte připraveni. Ukážeme si jak pracovat s emocemi a jak prodat svoji práci a výsledky.

Jak svou značku prodat na sociálních sítích
Facebook, Instagram, Twitter nebo LinkedIn? Vysvětlíme si, jak fungují jednotlivé sociální sítě, proč byste je měli mít a hlavně jaké ne/potřebujete.

Pauza na kafe a občerstvení

Konkrétní plán pro budování vaší osobní značky po tomto kurzu
Vytvoříte si svoji vlastní strategickou mapu. Měla by vám sloužit k ujasnění si kroků, které můžete udělat hned po tomto kurzu. Díky ní posílíte nebo začnete správně budovat svoji dobrou značku.

BONUS: Jak v krátkém čase sledovat nové trendy v oboru

Drink: Pojďme vše probrat u skleničky
Online prostředí a marketingu se věnuji více než 7 let a prošla jsem firmami jako je L’Oréal či Digimind (francouzská obdoba Social Bakers), kde jsem vedla marketingové oddělení s pobočkami v USA, Singapuru, Francii či Maroku. Z vlastního podnikání je to digitální agentura Stario, kde jsem 2,5 roku vedla chod celé agentury.
Nahlídnutí do proběhlých kurzů
Termíny kurzu
10. listopadu
3 800 Kč
15. listopadu
3 800 Kč
Přijde vás víc? Máte slevu!
sleva 5 %
pro 2 účastníky
sleva 10 %
pro 3 účastníky
sleva 15 %
pro 4 účastníky
Chcete kurz pro celou firmu?
Ráda proškolíme celý váš tým a dorazím i k vám do kanceláře.