O mně

Umím najít chytrá marketingová řešení vedoucí k jasným výsledkům. Nerada plýtvám rozpočtem a tak nenavrhuji zbytečné postupy, ale jen ty, které přinesou co nejvíce užitku. Při práci stavím na datech a selském rozum, který je často opomíjený.

 

Mám v sobě spojení kreativního a analytického člověka. A to se pro marketing náramně hodí.

Kliknutí

Něco málo z projektů,

na kterých jsem se podílela

Uvedení nového produktu na celosvětový trh pro DIGIMIND

Několikaměsíční práce uvedení nového softwaru do mnoha zemí jako je USA, Německo, Francie, Velké Británie a Singapur. Od stanovení tónu komunikace, přes vizualizaci a tvorbu webových stránek až po placené kampaně a spolupráci s novináři.

 

Letní kampaň pro AHMAD TEA

Celková strategie kampaně pro nový produkt. Návrh a realizace landing page za účelem sběru kontaktů a zvýšení prodeje. Příprava tvorby chatbota.

 

Placený obsah pro Vltava Labe Media

Kompletní příprava několikaměsíčního projektu zpoplatnění online obsahu pro vydavatelství. Vedení projektu a následné úspěšné předání.

 

Start předplatného časopisu FINMAG

Nastartování prodeje tištěného a digitálního předplatné časopisu. Celkové nastavení strategie a příprava prodejní stránky.

 

Akviziční kampaň pro pojišťovnu AXA

Kreativní řešení a příprava kampaně s cílem získat kontakty na určitou cílovou skupinu a podpora zviditelnění aplikace. Vznikla úplně nová microsite, která nasbírala několik tisíc kontaktů a zajistila obrovskou viditelnost pro společnost.

 

Sociální sítě a sběr B2B kontaktů pro HOTHOT radiátory

Příprava strategie na sociálních sítích pro designové radiátory a také marketingová kampaň mířená na B2B, tedy architekty.  

 

…a mnohé další!

 

Co umím?

  • Marketingová strategie – 100%
  • Wordpress – 82%
  • Grafika – 67%
  • Sociální sítě – 95%
  • Analytika a měření výsledků – 99,9%

Co mě baví?

Příroda a horské ferraty

Příroda a horské ferraty

Focení a Island

Focení a Island

Cestování a výzvy

Cestování a výzvy

O mně – dlouze

Moje začátky

Do Prahy jsem přišla kvůli studiu Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické. Od dětství jsem se zajímala o moderní informační technologie a v 10 letech jsem měla svůj první počítač. Vždy jsem toužila jít studovat IT. Asi to plynulo z toho, že jsem v mládí ráda hrála počítačové hry a měla jsem i vlastní blog.

 

Táhlo mě to k onlinu

Toužila jsem dělat něco kreativního. Ve svých devatenácti letech jsem nastoupila do marketingového oddělení kosmetické značky L’Oreal, kde jsem dostala šanci realizovat své touhy. Poté co mi v L’Orealu skončila stáž, odešla jsem za svým tehdejším přítelem do Francie.

 

Rychlý postup v Digimind

Ve Francii jsem se dostala do Digimind, která je dnešním konkurentem českých Socialbakers. Ocitla jsem se ve správný čas na správném místě. Digimind v té době finalizoval software pro monitoring sociálních sítí a potřeboval jeho spuštění dobře odpromovat. Měla jsem štěstí, že jsem stála u zrodu tohoto produktu. Byli jsme malý tým, navíc časem odešla i má šéfová, tak jsem na to byla v podstatě sama. Vedla jsem svůj tým lidí a ve Francii jsem zůstala přes dva roky. Digimind se mezi tím rozrostla nejen do amerického Bostonu, severoafrického Maroka nebo jihoasijského Singapuru. Tyto týmy jsem měla na starosti, cestovala jsem mezi jednotlivými kancelářemi, nakonec jsem zjistila, že chci zpátky do Prahy. Tímto má práce v Digimind neskončila, řídila jsem tyto týmy z Prahy.

 

Vlastní digitální agentura

Agenturu jsme založili v roce 2016 s dlouholetým kamarádem Michalem Hardynem se kterým jsem se seznámila v roce 2008 a od té doby jsme v byli v kontaktu. Založit agenturu byl z počátku jeho nápad. Já jsem tuto touhu neměla vzhledem k mé práci, jelikož jsem tu byla za Digimind v podstatě jediná a všechno si organizovala sama. Ale zase jsem si uvědomila, že v Digimind jsem dosáhla pomyslného vrcholu. Lákala mě nová výzva a jít do toho opět naplno, navíc jsem vždycky chtěla mít vlastní firmu. Stario se rozrostlo – jak o klienty, tak zaměstnance. Zastřešovali jsme veškeré online marketingové aktivity a zvládli spoustu zajímavých výzev a velkých projektů. V roce 2018 jsem se rozhodla odejít a dát se vlastní cestou.